Be proud of who you are!

Var stolt över den du är! jag har aldrig förstått hur folk kan vilja operera om sig eller ändra nånting på sin kropp. Anlagen som jag föddes med är ju ett arv jag fått från min mamma och pappa, som dom i sin tur fått ärva av sin mamma och pappa. Idealet för den "perfekta kvinnan" Ändras och kommer ju alltid ändras. Orsaken för att folk idag mår dåligt och har dåligt självförtroende beror mesta dels på detta "ideal". jag tycker det har blivit så extremt. Dom kvinnor som klassas som "dom vackraste" har ju mer eller mindre skönhetsopererat sig och dom kvinnor som ses i media är oftast photoshoppade.

och då undrar jag... är det inte bättre då att ha naturlig skönhet och varför ska man ändra på nånting bara för att behaga nån annan? Naturlig skönhet är betydligt mer vackert och desutom är det nånting att va stolt över. Alla är precis lika vackra och skönheten ligger alltid i betraktarens öga. Tro mig, tycker du själv att du är vacker, ja då tycker alla andra också det!!!!

Och med det säger jag godnatt!!

Kommentera här: