Pizzabullar!

Tjo! kom nyss hem från att ha varit och biffat på gymmet med syrran. Det börjar arta sig nu haha orkar bara mer och mer för varje gång. Längtar bara efter den dagen då man börjar se resultat. Vill bara pointera att jag inte gymmar för att jag vill gå ner i vikt eller nå utan jag gör det bara för att jag vill bli lite mer hälsosam och få en finare och lite rundare form. Skulle kunna tänka mig att tvärtom gå upp lite i vikt ;)

Måste btw tipsa er om nå jätte goda pizza bullar jag slängde ihop för nån dag sen, är så himla olikt mig att laga mat men, jag överträffade mig själv och slängde ihop allt helt utan recept. Ska ändå försöka få ihop det till ett rimligt recept.

ingredienser:
5-6 dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
½ tsk salt
3 dl mjölk
½ dl matolja
Valfri fyllning
sen blandar man bara ihop allt det där och så fyller man dom med en god pizza fyllning. Sen är det bara att knyta ihop dom till små bullar och grädda dom i ugnen på 250 grader.

Kommentera här: